BOK informacja
Informacja dla klientów dla Mieszkaniówki:
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń reklamacyjnych na adres bok@descont.pl
Uprzejmie informujemy, iż weryfikacji podlegają tylko zgłoszenia kompletne zawierające następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres
- nr telefonu do kontaktu
- opis szczegółowy wady
- data stwierdzenia wady
- podstawa prawna - numer umowy.
Tylko kompletny i prawidłowy wniosek / zgłoszenie wady jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji, a w wypadku wystąpienia braków lub niekompletnego zgłoszenia Deweloper niezwłocznie wezwie Nabywcę do uzupełnienia braków.
W przypadku wezwania do uzupełnienia danych – termin do uznania lub odrzucenia zgłoszenia wady biegnie od momentu złożenia kompletnego wniosku reklamacyjnego zawierającego wszystkie powyższe dane.
Wnioski niekompletne, a uzupełnione niezwłocznie przez Nabywcę, będą rozpatrywane od dnia złożenia kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego.
W zgłoszeniu prosimy o umieszczenie następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym zgłoszeniu przez Descont Developer Sp. z o.o. Spółka komandytowa dla potrzeb niezbędnych do realizacji zapisów umowy zakupu lokalu.
Administratorem zebranych danych osobowych jest Descont Developer Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą: ul. Strzegomska 42, 53-611 Wrocław.