BOK informacja

BOK informacja

Wersja do wydrukuWersja do wydruku

Informacja dla klientów dla Mieszkaniówki: 

 Prosimy o przesyłanie zgłoszeń reklamacyjnych na adres bok@descont.pl

Uprzejmie informujemy, iż weryfikacji podlegają tylko zgłoszenia  kompletne zawierające następujące dane:

    

    - imię i nazwisko

    - adres 

    - nr telefonu do kontaktu

    - opis szczegółowy wady 

    - data stwierdzenia wady  

    - podstawa prawna - numer umowy.

    

Tylko kompletny i prawidłowy wniosek / zgłoszenie wady jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji, a w wypadku wystąpienia braków lub niekompletnego zgłoszenia Deweloper niezwłocznie wezwie Nabywcę do uzupełnienia braków. 

W przypadku wezwania do uzupełnienia danych – termin do uznania lub odrzucenia zgłoszenia wady biegnie od momentu złożenia kompletnego wniosku reklamacyjnego zawierającego wszystkie powyższe dane. 

Wnioski niekompletne, a uzupełnione niezwłocznie przez Nabywcę, będą rozpatrywane od dnia złożenia kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. 

 

W zgłoszeniu prosimy o umieszczenie następującej treści:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym zgłoszeniu przez Descont Developer Sp. z o.o. Spółka komandytowa dla potrzeb niezbędnych do realizacji zapisów umowy zakupu lokalu.

Administratorem zebranych danych osobowych jest Descont Developer Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą: ul. Strzegomska 42, 53-611 Wrocław.

 

 

Siedziba spółki

 
 
ul. Strzegomska 42
53-611 Wrocław

Biuro czynne w godzinach:
8:00 -16:30 poniedziałek - czwartek
8:00 -14:00 piątek

Biuro obsługi klienta Polityka prywatności
 
tel: (071) 355 07 53
e-mail: descont(at)descont.pl

Biuro sprzedaży

ul. Strzegomska 42 B (Millennium Tower II)
53-611 Wrocław

Biuro czynne w godzinach:
9:00 - 17:00 poniedziałek - piątek
tel: kom. 607 08 61 04